AKU BUKAN ROBOT


Hi :) . Entry Ghah kali ni , agak panjang lah , entry kali ni memang tulus dari lubuk hati ni . acececech . so , kalau ada yang over ke hape ke , harap maaf k . :')

"AKU BUKAN ROBOT " apa makna persahabatan kalau TIAP-TIAP hari kite gaduh capital I ? awak selalu cakap yang saya dengan tasnim bukan kawan awak tapi SAHABAT awak tapi ape bukti yang kitaorang SAHABAT awak ? awak tikam kitaorang dari belakang . Selama ni kitaorang percayakan awak 100% awak tahu tak ? maybe kitaorang jewp anggap awak SAHABAT tapi awak langsung tak anggap kitaorang ni Sahabat awak . musuh awak maybe . takpelah saya faham :')

Saya ingat lagi masa awak mula-ii masuk sekolah DMPR1 . semua orang benci awak . dulu pon , "A" benci awakk . saya ingat lagi , masa tu awak text saya . awak tanya saya knp semua orang benci awak then saya jawab , maybe dorang tak boleh nak trima orang baru lagi . maybe lepas ni , dorang boleh trima awak . saya suruh awak sabar sebab orang yang banyak bersabar , akan dapat ganjarannya kan ? Awak ingat lagi tak , masa geng-ii saya gaduh besar ? kitaorang gaduh sebab saya ngan tasnim marah dekat dorang sebab dorang tak dapat terima awak lagi . masa tu , awakk nangis . awakk kata , awakk tak patot kawan ngan kitaorang sebab awakk penyebab kitaorang gadoh ngan geng kitaorang . then saya ngan tasnim pujuk awak . tasnim yang banyak bagi semangat kat awak . tapi knp awak tak hargai semua tu ?

Awak , awakk ingat tak lagi , awak pernah cuba nak hancurkan Persahabatan saya dengan tasnim ? awak hasut tasnim macam-ii . sampaikan tasnim benci sangat-ii dekat saya . masa tu , saya nangis sampai pitam . awak ingat takk ? masa saya nangis tu , mimiey ngan leenda jewp ade dgn saya sebab masa tu tasnim benci dengan saya disebabkan oleh HASUTAN awakk tu . lepastu , mimiey panggil Tasnim then Tasnim hentak meja kan ? hebat HASUTAN awakk Capital I sampaikan tasnim hentak meja . Malam tu , Tasnim text saya . Dia mintak maaf. masa tu , dia memang stress dengan hasutan awakk . macam-ii awakk mengata saya kan ? awak fitnah saya . Allahuakbar ! cantiknya perangai awakk Capital I . Malam tu jugakk , saya dengan tasnim berjanji yang kami takkan percaya cakap sape-ii pon . dah 5 tahun kami kawan . saya dah faham sangat dengan perangai tasnim , begitu jugak dengan tasnim . Alhamdulillah sampai sekarang , kami tak gaduh . gaduh manja tu , biasalah . :') . SAYA SAYANG TASNIM KETAD-II . jangan sesekali cuba nak pisahkan kami . dia kakak saya , dia abang saya , dialah adik saya :* . lobeyou tasnim :*

Saya bersyukur sangat sebab ALLAH dah beri petunjuk dekat saya . Hari rabu last week , saya terjumpa mesej awak dengan "L". mula-ii tu , saya ingat , malas lh nak baca tapi hati saya berat sangat nak bukak and baca mesej awakk dengan "L" . Saya bukak mcg tu , Allahuakbar ! sampai hati awak dengan "L" buat kitaorang mcm ni kan ? macam-ii dalam mcg tu , awak berdua mengumpat psal kami berempat . awak tuduh macam-ii dalam mcg tu , tapi saya tak sempat nak baca semua sbb masa tu , saya tengah panas sangat-iii . Lepastu , saya bagi phone "L" dekat mimiey suruh dia baca , tk sempat mimiey nak baca , "L" dh rampas phone tu . Thanks to my dearest haters buat saya macam ni :') saya hargainya sangat-ii

Dear Haters , sekarang ni awakk dah happy dengan life awak kan ? awakk dah happy ngan geng baru awakk . awakk dah happy dengan "dunia" awakk . awakk happy kan buat kitaorang macam ni ? buat kitaorang macam ROBOT yang takde perasaan . kan ? saya memang betol-ii tak sangka sorang kawan yang selama ni saya percaya , tindas saya dari belakang . saya tak kesah awakk nak benci saya . tapi tolong jangan benci SAHABAT-SAHABAT saya ecspecially Tasnim . Dia banyak tolong awakk . dia banyak support awak time semua orang benci awakk . 

Dear Capital I , Saya harap sangat awakk dapat baca semua ni . awakk , even saya dah maafkan awak tapi maybe kite takkan serapat dulu lagi :') . saya dah cuba pujukk hati saya . tapi saya tak boleh . tak boleh nak lupakan ape yang awak buat dekat saya dan tasnim :') . saya harap awakk faham :') . dear , kalau saya ada buat salah and awak tak suka dengan perangai saya ni , please k tgur . jangan tgur dalam fb . main post post dalam fb . please face to face dengan saya k . Awak , awak , awak , SAYA BUKAN ROBOT !!! *saya bukan bahan mainan awak :')*




Bye , Assalamualaikum :) 
                                                                                                             SEKIAN,                                                                             




' Dah Baca Erkk ? Like Cikit Boleh =)) '

2 ulasan:

Nur Tasnym berkata...

uwaaaaaaaaaaa :( speechless . sedih kannn :( smpai hati dy buat kite cenggitu :')

gie jihah berkata...

xpe lah syg . nk buat ashanoew kan ?