OH MY ENGLISH !!

assalamualaium :)
selamat petang korang .. haihh .. pejam celik , pejam celik , pejam tak celik -celik , dah nak bukak skolah dah .. perghhh .. tak puas lagi r cuti nihh .. lagipun , jihah tak sanggup lagi kena marah dgn teacher sbb tergagap-gagap nak jwab soalan lisan .. uwaaaaaa .. smpkan teacher dh kluarkn ayt mcm nih " awak nih asyik tergagap-gagap .. sy takut awq sorang jewp yg tak lulus ujian lisan " .. masa teacher ckp cenggitu , jihah rasa cam nak nangis .. jihah pon tak tahu nak buat mcm mana lagi .. sbb setiap kali jihah jwb soalan lisan , mesti tergagap-gagap .. jihah pon tak tahu knp .. lidah  nih , terkelu utk berkata2 .. haihhh .. setiap kali masa BI , jihah mesti rasa cam nak ponteng jewp kelas . tp , setiap kali nk ponteng , mesti muka umi and abah muncul .. sbb tu jihah batalkan niat untuk ponteng kelas . hee .. bgus kn jihah ? bajet  jewp lbih..hahahaha .. [gelak besar]
haihhh .. jihah mengaku yang jihah nim , tak pandai sngt BI nihh .. hurmmmm ... tp , jihah nk sngt2 bljar .. tp , ada ke org nk ajr ? hurmmmmm .. sedey kitew .. kitew nk bljr jewp bknnya nk ape pon .. tp , nsib baik lh , tasnim a.k.a bff kitew , nk ajr kitew . dia pndai tau speaking london nih ..itew x same mcm dia .. eh2 , tkar bhasa lak .. gedik kan ? ha3 ... kitew mmg gedik pon .. tp x kesah lah .. gedik ke tak .. yg pnting , jihah blh  pndai speaking mcm tasnim .. hurmmmm .. okeyylh .. jihah dh pnat nihh .. biarlh pendek jewp pon jihah taip .. ha3 .. okeyy 



bubye :)

' Dah Baca Erkk ? Like Cikit Boleh =)) '

Tiada ulasan: