Sahabat S.E.L.A.M.A.N.Y.A

assalamualaikum;)
mowninx !! pagi ni jihah semangat nak berblogging , hehe .. bercerita pasal sahabat ni, sape lah yg takde kawan baek a.k.a bff kan ? semua org ada .. jihah pon ada .. bff jihah semuanya ada 7 orang .. semuanya kiut miut tau .. kalau nak ngorat , boleh lah , hehe .. ermm ,, sekarang ni , jihah nak kopi pasta gambar dorang ..

hah , yg tu namanya tasnim .. kiut kan ? tapi sayang , dia dah berpunya .. dialah bffffff jihah sejak drjah 4 lagi .. kitaorang memang rapat .. pergi rehat sama2 , pergi toilet sama2 , balik skola pon sama2

yang ni pulak , izzah n sya .. yg pkai tdung warna kuning 2 , izzah n yg pkai tdung biru 2 , sya .. hah , izzah 2 dah berpunya , tp sya belum lagi .. kalau nak ngorat boleh lah .. tapi, hati2 , ayah dia polis .. hehe

ni nama dia mimi , dy cantik , peramah , lemah lembut n banyak lagi lah .. sayangnya, dah berpunya .. dialah tempat member2 jihah luahkan perasaan sbb tu lah orang pnggil dia "KAK YONG" hah , bukan kak yong kawasan ek ..jngan slh faham .. hehe

ermm, ni pulak namanya alya , tp orang pnggil dia yaya .. ala, boboiboy tu .. hehe .. dia garang tau .. so , mana2 lelaki yg nak ngorat dia, berhati-hati lah yer .. nanti x psal2 kena tumbok ..huhu

yang pakai tudung pink tu, athirah namanya .. tgk muka dia , garang kan ? athirah ni bakal pengawas tau tahun depan .. fuhh !! mesti garang giler .. hah , dia pon single available tau

errmm, lastly , ada sorang lagi namanya leenda , dia ni tak nak amik gambar ..pemalu lah konon .. dia pon single .. dia ni , bff mimi .. cantik orangnya .. dahlah cantik , lemah lembut pulak tu

haihh .. sampai sini jer lah yer .. jihah dah penat taip panjang2 .. so , bye .. :)
' Dah Baca Erkk ? Like Cikit Boleh =)) '

Tiada ulasan: