B.A.D.M.O.O.D :(

assalamualaikum :)
selamat tgahhari sume .. hari ni jihah badmood sngat2 .. jihah pon tak tahu knp . setiap kali jihah baca mesej yg jntan tu hntar , terus jihah badmood .. jihah geli lah ngan ayat dia .. ada ke patut dia mngaku yang jihah ni girlfriend dia ? grrrr .. plizz lah . jihah tak nak .. kalau org bayar sejuta pon jihah tak nak kapel dgn jantan tu .. bkan sebab apa , dia tu playboy .. siapa nak kapel dgn jntan playboy kan ? semua org tak nak .. mmg lah dia tu boleh dikategorikan HENSEM ,, tapi bgi jihah tak pon sbb dia kan kaki pompuan .. ermm , sorry yer jihah gnakan prkataan "JANTAN" .. ektuali jihah x nak gna pon , tp prangai dia tu keterlaluan sngat .. ada ke patut dia mcg mcm ni kat jihah smalam " salam najihah , bye .. nk tido doh ni ,syg awk .. ikhlas dri ***** suamimu syg " grrrrr .. suami ? dia mngaku dia suami jihah .. haih , msa tu jihah rsa cam nak tampor jer dia ni .. lpas  2 , jihah trus ckap kat abg jihah , abg jihah pon knal dia .. abg jihah amik nom phone dia .. lntak dia lh nk mrh ker , nk buat pape pon , yg pnting jntan tu x kacau jihah lgi .. hurmmm , sampai sini jer lah yep .. jihah nak smbung tido .. smalam tido lewat .. tgk tv .. hehe .. bye :)
' Dah Baca Erkk ? Like Cikit Boleh =)) '

Tiada ulasan: